Avatar billede tweak Nybegynder
29. april 2008 - 10:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til billede

Hejsa,

Er der nogen som evt. kan hjælpe med at lave et blad som i ser i venstre hjørne: http://www.csszengarden.com/?cssfile=047/047.css Jeg har et godt billede af et blad hvis det kan være til hjælp.
Avatar billede w13 Novice
29. april 2008 - 10:31 #1
Har du photoshop? For det er en meget enkel funktion. (Filter -> Blur -> En af de mange blurfunktioner, mener jeg. Evt. "motion blur"..)
Avatar billede tweak Nybegynder
29. april 2008 - 10:35 #2
Ja jeg har, jeg har netop også forsøgt mig med blur men det kniber med at få et fornuftigt resultat ud af det, men mest af alt med at ramme farven som jeg er vild med.
Avatar billede w13 Novice
29. april 2008 - 10:56 #3
Men farven kan du vel stjæle direkte fra csszengardens billede ved at kopiere et printscreen ind i Photoshop.
Avatar billede tweak Nybegynder
29. april 2008 - 11:40 #4
Jeg har forsøgt, uden men jeg er ikke tilfreds :-(
Avatar billede tweak Nybegynder
12. maj 2008 - 21:16 #5
svar
Avatar billede tweak Nybegynder
12. maj 2008 - 21:17 #6
Nja.... der var jeg lidt for hurtig : ( du skulle ha haft lidt for at deltage?
Avatar billede w13 Novice
12. maj 2008 - 21:54 #7
Det er helt i orden. :) Det kostede mig ikke meget tid og energi at skrive de par linjer. ;)