Avatar billede charley78 Novice
28. april 2008 - 15:34 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

hvad bør prisen være?

Er der nogen der tør giv et bud på hvor meget flg. hjemmeside ville koste:

Kunden skriver at siden ikke skal være avanceret, hvilket jeg må undre mig lidt over, da hun ønsker flg.:

1) et par sider med almindelig tekst
2) en chat
3) mulighed for at debattere, hvilket jeg indtil videre vil fortolke som en blog
4) cms, så hun selv kan redigere indholdet på siden
Avatar billede bacardil Nybegynder
28. april 2008 - 15:36 #1
Avatar billede charley78 Novice
28. april 2008 - 15:41 #2
- tak bacardil!
Er det for meget at spørge om jeg må se et eksempel på hvilken standard vi taler om, og.. har du selv lavet chatrooms og hjemmesider kombineret m. blog?
(skal du ikke 'svare'?)
Avatar billede charley78 Novice
28. april 2008 - 15:41 #3
til bacardil: må jeg også spørge dig hvor længe det ville tage dig at udføre opgaven?
Avatar billede bacardil Nybegynder
28. april 2008 - 15:53 #4
Har ikke et eksempel - da vi ikke har lavet lige netop den cocktail før, men det var et bud. Igen kommer det naturligvis an på hvad forventes af chatten en alm. som den de har på ofir eller en mere adv. som den de har på jubii.

Skal man kun kunne rette alm. tekst via CMS eller skal man kunne lave en masse forskellige ting via editoren m.v.
Avatar billede w13 Novice
28. april 2008 - 15:58 #5
(Jeg også vil mene, at 10-15.000 er på sin plads.)
Avatar billede w13 Novice
28. april 2008 - 15:58 #6
*vil også
:)
Avatar billede charley78 Novice
28. april 2008 - 16:21 #7
og har har du w13 et sted du kan anbefale til at finde det rette script? (... Jeg ved ikke om det bare er for ambitiøst at sætte næsen op efter at lave en chat, når man kun er vant til at arbejde med html!?!)
Avatar billede w13 Novice
28. april 2008 - 16:22 #8
Nej, jeg kender ikke mange steder på nettet, hvor man kan downloade færdige koder.
Jeg plejer at lave det selv.

Men jo, det er nok lidt ambitiøst.
Avatar billede g0t Nybegynder
28. april 2008 - 16:28 #9
Jeg vil gerne hjælpe dig. Evt kontakt mig på msn: troels@baben.dk
Avatar billede bacardil Nybegynder
28. april 2008 - 16:31 #10
Du kan altid finde noget og bikse det sammen til noget der passer, men det er jo ikke bare at downloade færdige script, hvis det skal ligne noget der er værd at holde ud af se på :)
Avatar billede bauerdata Nybegynder
29. april 2008 - 12:35 #11
www.plone.org
www.bauerdata.dk

Plone open source CMS med chat, blog, forum
redigering af indhold og default søgning på hele alle sider.
Software gratis
Du skal have en udbyder f.eks www.plana.dk

Opsætning 12.000
årlig drift 900
Avatar billede charley78 Novice
02. maj 2008 - 15:31 #12
er der flere der gerne vil have points?
Avatar billede w13 Novice
02. maj 2008 - 15:59 #13
Ikke til mig tak.
Avatar billede charley78 Novice
02. maj 2008 - 17:14 #14
jamen så takker jeg :o)