Avatar billede yourstruly Nybegynder
28. april 2008 - 11:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lille shop til eget design

Jeg søger en lille eshop i php jeg kan implementere i eget design. Den behøver ikke have en masse fede finesser.  Bare der er billeder på produkterne og at den er gratis.

Nogen der kan anbefale en?
Avatar billede w13 Novice
28. april 2008 - 15:31 #1
Jeg ved ikke, om du er klar over det, men selvom du finder en gratis webshop, så skal man stadig betale gebyrer til bl.a. pbs, som bl.a. kræver 1000,- årligt.
Avatar billede g1mzee Nybegynder
28. april 2008 - 15:38 #2
alt kan desværre ikke være fuld fortjeneste. nogle ting skal man desværre give penge for.
Avatar billede mibu Nybegynder
28. april 2008 - 20:04 #3
www.phpfusion.dk gratis cms system, der findeas et webshop modul også gratis, kører du shoppen som bankoverførsel før levering, koster det jo gratis, paypal kan også bruges sammen med det, hvad det koster ved jeg ikke.
Avatar billede laus0028 Nybegynder
05. maj 2008 - 12:34 #4
Desværre har "w13" ret, hvis du skal have en dansk betalingsside så koster det 1000 kr hos pbs og et sted mellem 100-300kr pr måned i "gateway" gebyr. Se f.eks.

www.epay.dk

Jeg har selv lavet nogle webshops i virtuemart som er en gratis komponent til joomla! (som også er et gratis cms system) - det virker upåklageligt.

www.virtuemart.net (komponent)
www.joomla.org (cms)

Mvh
Avatar billede yourstruly Nybegynder
11. september 2008 - 05:46 #5
bonk
Avatar billede yourstruly Nybegynder
11. september 2008 - 05:47 #6
Jeg gav desværre op