Avatar billede skillzor Nybegynder
27. april 2008 - 21:53 Der er 1 løsning

Import fejl - DTSPipeline

Hej folkens,

Jeg har prøvet at geninstaller sql 3 gange og installert SQL service pack 1, intet har virket. Er seriøst ved at få lange løg! Styresystemet er vista på en bærbar AMD turion64 1gb ram, gforce 7800.

Får denne her fejl når jeg er inde i Microsoft SQL server management studio og vil impoter en database:

The SSID Data FLow Task could not be created. Verify the DTSPipeline.dll is available and registrered. The wizard cannot continue and it will terminator.

Additional information:
Cannot create a task with the name "DTS.Pipeline." verify that the name is correct.

PS. har prøvet at google, har ikke kunne finde noget der kunne hjælpe.
Avatar billede skillzor Nybegynder
10. juli 2013 - 14:09 #1
ingen svar