Avatar billede beta Nybegynder
26. april 2008 - 19:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Advanceret søgning på E

Når der søges efter f.eks. "nyt grafikkort", "ny bærbar" osv. på Eksperten så kunne det være rart at der kunne laves søgning ud fra datoen på oprettelsen af indlægget, så det var det nyeste indlæg som stod øverst, og/eller at der kunne trykkes på "dato" og indlæggene herefter blev sorteret.
Avatar billede arne_v Ekspert
27. april 2008 - 17:47 #1
Ja.

Ekspertens søgefunktion er den ringeste søgefunktion i universet.

Jeg antager at den bliver bedre i den nye version (som der har været snakket om i snart
lang tid).

Den kan ikke laves dårligere.

Mange bruger Google til at søge på Eksperten med.
Avatar billede beta Nybegynder
19. juni 2008 - 21:10 #2
Ja, det virker rimelig "komisk" at man skal bruge Google til at søge på Eksperten...

Ønskes point?
Avatar billede arne_v Ekspert
19. juni 2008 - 22:28 #3
Spoergsmaal om E er per konvention gratis, saa behold point.
Avatar billede beta Nybegynder
23. juni 2008 - 22:59 #4
Det er okay. Tak for din kommentar.