Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
19. juni 2001 - 17:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

grrr....

jeg er snart ved at være træt at folk der vil have CS logoer, prøv blot at kigge under freelance...
Avatar billede limemedia Nybegynder
19. juni 2001 - 17:38 #1
gizmo >> slå dit abonemment fra på den kategori, så ser du det ikke *g*
Avatar billede limemedia Nybegynder
19. juni 2001 - 17:39 #2
der skal være plads til alle... *g* også snylterne... der er blot ingen der siger hvem du skal hjælpe og hvem du ikke skal hjælpe.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
19. juni 2001 - 17:41 #3
ljweb >> tak for svaret. Du har ikke givet noget svar, så jeg tager ALLE pointe´ne. *GGGG*
Avatar billede limemedia Nybegynder
19. juni 2001 - 17:42 #4
gizmo >> det er jeg vant til alligevel *g*
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
19. juni 2001 - 17:43 #5
heee, oki, men du tog points´ne for den tilbageknap, heee :)
Avatar billede limemedia Nybegynder
19. juni 2001 - 17:46 #6
du nakkede dem forleden hvor en sørgelig bruger valgte forkert og selectede dit navn istedet for mit *g*
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
19. juni 2001 - 17:48 #7
hmm, hvor var det henne? heeee :)
Avatar billede limemedia Nybegynder
19. juni 2001 - 17:49 #8
kan jeg sgu da ikke huske på stående fod... kigger lidt i min \"history\" over hvem jeg skal flame *g*