Avatar billede brinck10 Nybegynder
25. april 2008 - 21:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problem med design

Hej eksperter.

Jeg er godt træt af de forskellige browserer.

Jeg har sat et design op, og kan simpelthen ikke forstå hvorfor det teer sig anderledes i firefox. Det er en lille hvid kant forneden, der kommer frem, som om en table ikke bliver sluttet.

Siden er www.sjfoto.dk/pialdemo/ og i kan finde css'en på www.sjfoto.dk/pialdemo/stylesheet.css og ellers kan i kigge i kildekoden.

På forhånd mange tak!
/Frederik
Avatar billede olebole Juniormester
26. april 2008 - 15:30 #1
<ole>

Jeg kan kun se en masse mørkt 'pløre', hvor jeg dårligt er i stand til at læse teksten. Hvide områder ser jeg ikke noget af - selvom det ville ville have været rart  =)

Hvilke browsere på hvilke platforme har du problemer i?

/mvh
</bole>
Avatar billede brinck10 Nybegynder
27. april 2008 - 11:38 #2
Hej Ole.
Fandt ud af det selv, men tak for interessen. Jeg havde problemer i firefox...
Det har jeg stadig med noget innerHTML, har læst et andet indlæg, hvor du hjælper - men kan ikke selv få det til at virke, har lavet et andet spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/spm/829353

På forhånd tak!