Avatar billede galan Nybegynder
25. april 2008 - 11:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Program til at aligne vinduer i Windows.

Hej Eksperter,

Jeg overvejede om der fandtes et program der nemt kan opsætte viduerne i windows.

Eks. Jeg har 3 vinduer åbne og vil gerne have dem delt op så de fylder lige meget på skærmen..

Håber i forstår..
Avatar billede nva Praktikant
25. april 2008 - 11:45 #1
Avatar billede thesheriff Nybegynder
25. april 2008 - 11:46 #2
H-klik på proceslinien og vælg Delt vandret eller Delt lodret
Avatar billede galan Nybegynder
29. april 2008 - 16:43 #3
Yes fandt ud af det... Havde ikke set det var en mulighed i windows :D
Avatar billede thesheriff Nybegynder
29. april 2008 - 16:46 #4
Godt du fandt ud af det :)