Avatar billede j3ppah Novice
25. april 2008 - 09:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Søger folk, til læring af c# ved udvikling af spil.

Hejsa... Da jeg selv ikke er blevet super skarp til c# endnu, dog er jeg gået igang med at lave et mindre spil... ville jeg hører om der var nogen der kunne have interesse i at lave dette lille spil, om til et lille fritids projekt... altså...
Det jeg søger er nok bare en.. ja... 2-3 friske mennesker, som ikke har vild forstand på c#, men blot har lyst til at programmere lidt for at lærer sproget...
altså hvis der er nogle med forstanden ville det da heller ikke skade...
Lige nu er spillet til level 10, hvor jeg har fået nogle problemer med noget kode ;)...

Det er lige nu et logisk lænkning's spil, men alt efter hvad man har lyst til at lave af "levels" bestemmer man selv om stilen skal fortsættes...

Folk der vælger at melde tilbage på det her, skal vide at der ingen økonomisk interesse er i det, det er udelukkende for at lære sproget...

Håber der er nogle friske personer som har lyst...

Hele projektet kommer til at blive kørt over nettet...
så hvis i fx har lavet et nyt level sender i det til mig over msn, eller lignende, hvor de andre så kan be om updates elle også smider jeg det på en FTP...

men husk nu, det som sagt kun et for sjovt projekt, og man kan bruge det tid man har lyst til på det... om det så er 1 time om ugen eller 1 time om dagen, dosn't matter... alle er velkommen

Hvis i har lyst kan i smide mig på msn og smide en kommentar her.

D R e A m K i l l e r ( A ) O f i r . d k
Avatar billede j3ppah Novice
25. april 2008 - 09:44 #1
vi prøver lige igen... forkert email....

Dre amki ll er000 (a) o f i r. dk

der skulle lige 3 nuller efter..
Avatar billede j3ppah Novice
05. maj 2008 - 14:30 #2
hmm..