Avatar billede aegidius Nybegynder
22. april 2008 - 21:05 Der er 7 kommentarer

Fejl med internet explorer

Hej, jeg stødte på et pludselig opstået problem, som startede en kæde af mærkelige problemer, som jeg simpelthen ikke kan løse.
Min kone og jeg spilelr tit inde på www.komogvind.dk, og vi spillede så sent som i går, uden problemer. Men i dag sad jeg og spillede wow, da hun spurgte om jeg ville spille på komogvind.dk, jeg gik derind, kunne snildt åbne forsiden, men da jeg åbnede det spil jeg ville spille, kom der en java fejl besked fra komogvind, at jeg enten ikke havde java eller den rigtige version af java installeret. Jeg tjekkede og jo jeg har alt det nyeste software af alle slags. nyeste IE nyeste java etc. Ska li siges jeg kører vista home basic. Jeg prøvede at geninstallere java, det hjalp ikke, så prøvede jeg at bruge systemgendannelse, og satte den tilbage til et tidspunkt i går, hvor jeg var sikker på at jeg ku spille online. Da den gendannelse var gennemført åbnede jeg IE, gik ind på komogvind.dk forsiden, klikkede på det spil jeg ville spille, så prøvede den at åbne et spilvindue, men (pling) hele IE siden lukkede ned uden fejlmeddelelse også forsiden jeg var inde på lukkede ned. Jeg har prøvet alt nu fra utallige systemgendannelser tilbage til stenalderen. Har fundet mange tråde online med prob med browsere der lukker ned, men intet har virket, eller lignet min fejl. Jeg har kørt antispyware, antivirus, pcfix programmer etc etc etc. intet har abre været tæt på at virke. Det eneste jeg kan huske, at jeg har gjort i løbet af dagen, var nogle mærkelige popups der kom, første gang ejg åbnede IE, noget med nogle tilladelser til visse programmer og sry kan ik huske hvilke/hvad, men da vista jo KONSTANT skal ha tilladelse til alt hele tiden, før man ka komme videre, klikkede jeg nej til de tilladelser af refleks. aner ik om det kan have noget med det at gøre, jeg har også nulstillet IE. har prøvet ALT.
Avatar billede vejmand Juniormester
22. april 2008 - 21:59 #1
Har du prøvet at højreklikke på IE-ikonet -> Kør som administrator?
Avatar billede vejmand Juniormester
22. april 2008 - 22:12 #2
Måske du kan bruge løsningen herfra: http://www.eksperten.dk/spm/824791
Avatar billede aegidius Nybegynder
22. april 2008 - 22:42 #3
Det hjælper ikke, det er heller ik java der er problemet nu, som sådan, det funkede jo fint i går og de sidste 3 måneder siden jeg købte denne pc.
Det startede jo med at den skrev det var en java fejl, men efter min systemgendannelse, vil den ikke engang åbne et spilvindue uden at lukke det hele ned.
Avatar billede aegidius Nybegynder
23. april 2008 - 16:50 #4
Problemet er løst.
Avatar billede vejmand Juniormester
23. april 2008 - 22:27 #5
Må vi høre løsningen?
Avatar billede aegidius Nybegynder
23. april 2008 - 22:40 #6
Tja, det var java der var problemet. Jeg havde geninstalleret java uden resultat, men til sidst slettede jeg alle spor af java og installerede det igen, og så virkede det sgu.
Avatar billede vejmand Juniormester
24. april 2008 - 08:38 #7
Oki, godt du fik set fikset.

Du kan lukke spørgsmålet ved selv at sende et "Svar" i stedet for en "Kommentar"
Herefter markérer du dit navn i boksen som fremkommer nederst til venstre, og klikker på "Accepter"
Så er spørgsmålet rigtig lukket.

Velkemmen til Eksperten.  :-)