Avatar billede cybles Nybegynder
22. april 2008 - 20:36 Der er 4 kommentarer

Privat adressekartotek forsvundet !

Jeg har en mail adresse på en arbejdsplads, efter at jeg har fået lavet en ny brugerprofil på netværket er mit private adressekartotek forsvundet ! Der er ingen pst fil hverken på min PC eller på mit netværksdrev.........hvor pokker forsvandt de hen?
Avatar billede lx2ba Novice
25. april 2008 - 17:46 #1
Hvilken udgave af Outlook er der mon tale om?
Avatar billede lx2ba Novice
25. april 2008 - 17:50 #2
I Outlook 2007 kan du klikke på [Adressebog] (=ikonet). Foroven i dialogboksen er der et felt mærket Adressekartotek, hvor du kan vælge visning af enten Kontaktpersoner og Outlook-adressekartotek. Prøv at skifte mellem de to....
Sandsynligvis var der noget lignende i de ældre udg. af Outlook adressekartotek. Good Luck!
Avatar billede cybles Nybegynder
28. april 2008 - 12:45 #3
Det er version 2003. Den forslåede løsning er prøvet, det er tomt!
Avatar billede cybles Nybegynder
24. september 2008 - 17:57 #4
Lukker den her, fik ikke en løsning...