Avatar billede dasch87 Nybegynder
22. april 2008 - 10:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Active sync windows mobile

Hej
Jeg har et problem med active sync. Min telefon har windows mobile og via den benytter jeg så active sync (fra en exchange server) til at syncronisere outlook. Problemet er at Jeg førhen har synkroniseret kalender/kontakter via en anden client. Det vil sige at min kalender på min telefon og pc var syncroniseret før jeg startede med at syncronisere via active sync. Active sync har så duplikeret alle emner i kalenderen og kontakter. Jeg har backup af kalender og kontakter som jeg har re-improteret i outlook. Men hvordan kan jeg så slette alle emner fra telefonen og få den til at syncronisere tilbage med outlook så jeg kun får et emne af alle kalender/kontakter?

Please help asap
/Dasch
Avatar billede brianrefshauge Nybegynder
22. april 2008 - 11:34 #1
Jeg tror jeg ville slette alt i outlook, synkronisere så telefonen også bliver tom. Herefter køre backup'en på og synkronisere igen.
Avatar billede dasch87 Nybegynder
22. april 2008 - 16:16 #2
Obviously.., mange tak for the enlightment brianrefshauge. Efter lidt sync og delete frem og tilbage fik jeg det til at virke:D
Men smid et svar og du får dine point...
Og endnu engang rigtig mange tak..!
/Dasch
Avatar billede brianrefshauge Nybegynder
22. april 2008 - 16:34 #3
Det var så lidt :)