Avatar billede falastinii Nybegynder
21. april 2008 - 21:07 Der er 11 kommentarer

Bedste spyware program?

Hvad er det bedste spyware program som kan køre på windows vista problemfrit?

tak på forhånd.
Avatar billede levich Nybegynder
21. april 2008 - 21:37 #1
Det bedste anti-spyware program er efter min mening AVG anti-spyware, som dog ikke er gratis. Hvis vi snakker gratis programmer vil jeg anbefale "Spybot search and destroy".
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2008 - 21:51 #2
prøv også iobit.
advanced windowscare personal

det har mange andre funktioner også og så er det på dansk hvis du vælger det til slut.

http://www.iobit.com/advancedwindowscareper.html?Str=download

det burde ligge på alle der har pc.
Avatar billede falastinii Nybegynder
21. april 2008 - 23:04 #3
prøver lige begge meninger, også vender jeg tilbage :-)
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2008 - 07:15 #4
det er meningen du skal bruge dem begge for det kan du sagtens.
Avatar billede lundorff-net Nybegynder
22. april 2008 - 07:58 #5
Jeg ville også kigge på SuperAntiSpyware hvis jeg var dig.

www.superantispyware.com
Avatar billede falastinii Nybegynder
22. april 2008 - 16:28 #6
er det den betalende version jeg skal vælge eller den gratis ?
Avatar billede falastinii Nybegynder
22. april 2008 - 16:29 #7
oka, prøver alle 3.
men så blir jeg lige nødt til at oprette 2 ekstra spørgsmål så jeg kan tildele de andre 2 point :-)
Avatar billede lundorff-net Nybegynder
23. april 2008 - 08:21 #8
Blot til info, så samler jeg ikke på point :-)
Avatar billede falastinii Nybegynder
23. april 2008 - 15:03 #9
oka, men det fordi der er nogle der godt kan blive lidt mugne over det med pointne, og er ikke så god til at huske at tildelle point
Avatar billede banditjever Nybegynder
24. april 2008 - 13:40 #10
superantispyware kører perfekt på vista (og endda sikkert også det mest effektive) og den gratis version er fuld ud ligeså god som betalings versionen. Den har bare ikk realtime funktion som betalings versionen har. Men sørg for at opdatere hver gang inden du scanner. :-)
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2010 - 12:36 #11
svar