Avatar billede rrm Nybegynder
21. april 2008 - 11:46 Der er 1 kommentar

Brug af web reference fra en klasse placeret i App_code mappen

Jeg har et web service projekt, hvor jeg har et par filer i App_Code mappen. Jeg har desuden en web reference kaldet test der peger på en webservice, med en class kaldes minklasse.

Hvis jeg så bruger denne reference inden fra en klasse i App_Code mappen ala

dim t as test.minKlasse = nothing

så går det fint i IDE'et, men når klassen skal køres så kan den ikke finde typen minklasse... Hvis jeg placere kalder denne kode fra en fil, der ikke er placeret i App_Code mappen, så virker det fint...

Nogen der har nogle gode ideer???
Avatar billede rrm Nybegynder
23. januar 2009 - 23:04 #1
Hmm, det kan man måske ikke???