Avatar billede rasmuzzen Nybegynder
18. april 2008 - 22:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvor er de mulige events.

Jeg er ny i C#. I VB.net viser editoren alle de propertys der hænger ved en komponent, dette via 2 compobokse.

Hvor søren er den henne i VS når jeg koder C#.

Jeg har når jeg skulle lave en event gået i designeren. Men det er helt sikkert ikke måden.

MVH
Avatar billede virtual1ty Nybegynder
18. april 2008 - 23:05 #1
Den skulle gerne være ovre i højre side af VS, og hedde Properties.
Vis den ikke er synlig, så klik på View -> Properties.
Avatar billede rasmuzzen Nybegynder
18. april 2008 - 23:12 #2
OK. Det lille lyn viser mulige events. Det skal jeg vist lige vende mig til. Her er VB bedre syntes jeg.

OK: smid et svar.

MVH
Avatar billede virtual1ty Nybegynder
18. april 2008 - 23:18 #3
"OK: smid et svar."

Således.