Avatar billede applause Nybegynder
16. april 2008 - 22:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Keyboard og mus virker ikke EFTER windows inst.

Hej

Jeg er ved at reparere en af mine bekendtes Acer TravelMate 4060. Problemet ligger i at keyboard og mus låser når computeren er bootet. Jeg tænkte at det sikkert havde noget at gøre med en korrupt Windows installation, så jeg geninstallerede selvfølgelig Windows Vista på maskinen. Mus og tastatur virker både i bios, samt under hele Windows installationen, men så snart jeg rammer Windows skrivebordet første gang, så er alt låst. Jeg kan sjovt nok sætte ekstern mus og tastatur til, som virker, men bærbarens eget virker hverken under XP eller Vista efter boot!

Pft.

Hilsen Rasmus
16. april 2008 - 22:22 #1
Spøjt fejl - Hurtig tanke:
Den externe mus/staveplade er det via USB ?

... endhedshåndtering - Tastaturer og mus - Fjern - Genstart - ...
og se hvad der sker ?
16. april 2008 - 22:23 #2
Velkommen til Eksperten.dk
Generelt -> http://expfaq.dk/
Avatar billede nva Praktikant
17. april 2008 - 08:12 #3
Lyder som det sædvanlige dårlige batteri. Prøv at fjerne batteriet og kun køre med netstrøm. Hvis det virker skal du nok investere i et nyt batteri.
Avatar billede applause Nybegynder
20. april 2008 - 09:46 #4
Hejsa

NVA's svar virkede for mig. Ved at tage batteriet ud, kan jeg nu fint bruge mus og tastatur, med kun strøm tilsluttet. Så jeg skal nok ud og have mig et nyt batteri. Så tak for det.

Hilsen Rasmus
Avatar billede applause Nybegynder
20. april 2008 - 09:46 #5
Forresten NVA. Hvis du vil have point, skal du oprette dette som et svar.
Avatar billede nva Praktikant
20. april 2008 - 15:12 #6
Glæder mig det virkede :)