Avatar billede bp26 Nybegynder
15. april 2008 - 13:04 Der er 3 kommentarer

købe af router

hej jeg har cybercity 2048/128 hvor jeg har fået en zxel p660r-d1 router af dem men vil god ha en tråløs router som jeg kan koble derette telefon stiket så jeg slipe for at bruge den roter som jeg har fået fra cybercity så jeg ville høre om der er nogle der kan anbefalde en router som virke med cybercity
Avatar billede darrich Novice
16. april 2008 - 12:30 #1
Der er nu ikke noget specielt ved Cybercity i forhold til andre udbydere og det at sætte en lokal router på.
Typisk logger man på via en webside, når man kun har en pc på.
Når man kobler en router på, så kræver forbindelsen sættes op til always on med mac adressen fra routeren, hvilket man typisk kan gøres via webside ved udbyderen.

Vil absolut anbefale anvendelse af Linksys. Det er kvalitet og et meget udbredt mærke indenfor trådløs netværk.
Linksys WRT54GC 54 Mbps Trådløs Router kan fås hos www.computercity.dk
Avatar billede zaicrez Nybegynder
24. april 2008 - 13:56 #2
Jeg arbejder selv hos Cybercity, og vil personligt anbefale helt at skifte den gamle router ud med en D-Link router med ATM interface (Router der understøtter PPPoA) - og sætte din router op manuelt med dslid og password - det spiller max :)
Avatar billede darrich Novice
13. juni 2008 - 14:01 #3
Husk at lukke spørgsmålet :o)