Avatar billede overgaard1605 Nybegynder
15. april 2008 - 12:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Word 2003 kommer med fejlmelding

har en office word 2003 som har fungeret fint indtil videre, men er nu begyndt at komme med en fejl hver gang programmet starter op. det er en explorer.exe fejl den kommer med, og det er hver gang jeg åbner word. hvis jeg sender fejlen til microsoft, altså trykker på "send fejl". så sætter maskine sig bare fast. og trykker jeg på undlad at sende fejl, genstarter word bare, og fejlen kommer igen.. rimelig træls fejl.. nogle der kan hjælpe..?
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2008 - 12:23 #1
prøv at køre denne fra en dosprompt

C:\WINNT\system32>sfc /scannow

du skal have en windows OS disk klar. Den checker dine system filer, men på eget ansvar da jeg ikke kender denne funktion og hvad den præsist gør. Måske en anden kan bekræfte denne metode ?
Avatar billede word-hajen Nybegynder
15. april 2008 - 15:19 #2
Prøv at køre en reparation af din Office-installation.
Avatar billede overgaard1605 Nybegynder
15. april 2008 - 22:00 #3
har prøvet at reparere office, har også prøvet at fjerne den helt og installere den på ny.. men samme fejl kommer.
Avatar billede word-hajen Nybegynder
15. april 2008 - 23:00 #4
Kører du med nogle add-ins i Word/skabeloner i start-folderen? For så kan problemet ligge heri. Ellers tror jeg, at du skal tage meddelelsen for gode varer, forstået på den måde, at du får en meddelelse om, at det er en Explorer-fejl (og dermed ikke en Word-fejl - hvilket egentlig afføder mit spørgsmål om add-ins).
Avatar billede overgaard1605 Nybegynder
12. december 2011 - 17:47 #5
smid et svar.. er ved at rydde op i gamle åbne spørgsmål
Avatar billede overgaard1605 Nybegynder
11. februar 2012 - 13:38 #6
lukker