Avatar billede para7 Nybegynder
14. april 2008 - 15:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ASPImage på Vista

Jeg har lige købe ASPImage 2.x og registreret den, og kører testsiderne, der er med. Men der kommer følgende fejl:

Serverobjekt fejl 'ASP 0177 : 800703e6'

Server.CreateObject blev ikke udført

/test/aspimg2/GRAPH.ASP, linje 13

800703e6

Det er vel noget med Min Windows Vista (Premium)? Hvordan får man komponenten til at virke.
Avatar billede para7 Nybegynder
14. april 2008 - 19:18 #1
Og jeg har også kørt UserReg. Men jeg var måske lidt hurtig med at bestille komponenten, der står ikke ligefrem at Vista er understøttet.
Avatar billede para7 Nybegynder
04. maj 2008 - 18:04 #2
Er der nogen der har nogen ideer?
Avatar billede krogstrup Nybegynder
31. august 2008 - 18:10 #3
Hej
Ved godt dette er en temmelig gammel tråd, men nu prøver jeg lykken...

Fandt du nogensinde en løsning på dette problem med ASPImage 2.x på Vista ?

Hilsen David
Avatar billede para7 Nybegynder
01. september 2008 - 08:12 #4
Nej, supporten svarede mig aldrig. det er nok indlysende, når der ikke er nævnt at Vista er understøttet. Løsningen var for mig at få en ny gammel computer med XP Pro ;)
Avatar billede krogstrup Nybegynder
01. september 2008 - 09:31 #5
Øv øv, ja det var nok også lidt et svar i den retning jeg regnede med :(

Har ellers installeret flere andre ældre komponeneter uden problemer i Vista, men IKKE ASPImage.

Nå, jeg må tørre øjnene og spise en kiks :-)
Avatar billede para7 Nybegynder
01. september 2008 - 10:48 #6
Ja, det var simpelthen det der var prikken over i'et for at jeg fik fat på en ældre pc med XP. Held og lykke da:)
Avatar billede para7 Nybegynder
11. september 2008 - 07:15 #7
Lukker...