Avatar billede ralph4 Nybegynder
11. april 2008 - 15:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bærbar vil ikke på nettet

Davs naboens datter fik en bærbar for et par år siden, så fortalte de mig den anden dag at den ikke kunne gå på nettet, jeg kiggede på den, kørte antivirus, hijack, prevx.

Den kan se mit lokale netværk, samt min eksterne ip-adresse, den kan IKKE pinge google.

Windows XP proff
Avatar billede peet-49 Novice
11. april 2008 - 15:36 #1
Gå e enhedshåndtering og slet netkortet, genstart og lad systemet indstallere driver igen, og prøv så igen.
Avatar billede ralph4 Nybegynder
14. april 2008 - 10:16 #2
beklager det virkede ikke
Avatar billede ralph4 Nybegynder
27. september 2008 - 17:35 #3
svarer selv pga. manglende svar