Avatar billede j3ppah Novice
10. april 2008 - 13:57 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

dont install .net 3.5

Hejsa c# eksperter...
jeg har lavet et lille spil...
laver i visual c# 2008 express...
Og når man installere det VIL den installere .net 3.5...
det kan ikke lade sig gøre uden...
kan man ikke få den til at lade være med at installere .net 3.5, og stadig kunne kører programmet...
.net 3.5 tager røv lang tid at installere
Avatar billede bennytordrup Nybegynder
10. april 2008 - 14:02 #1
Hvis target framework er 3.5 (vist nok standard i 2008), kan du ikke.
Avatar billede j3ppah Novice
10. april 2008 - 14:06 #2
jamen den burde jo overhoved ikke bruge framwork 3.5 til en skid i selve programmet..
Avatar billede nielle Nybegynder
10. april 2008 - 14:18 #3
Sæt target framework for projektet til 2.0.

Men hvorfor er det så slemt at spillet skal bruge 3.5?
Avatar billede j3ppah Novice
10. april 2008 - 14:22 #4
Fordi det er så lille et spil at det ikke kan betale sig at skulle bruge 10 min på at installere 3.5 .... hvor sætter man framework for projektet til 2.0 ?
Avatar billede nielle Nybegynder
10. april 2008 - 14:31 #5
3.5 skal sandsynligvis alligevel installeret på maskinen på et eller andet tidspunkt.

Højreklik på projekt-ikonen ude i Solution Exploren i højreside. Vælg Properties fra den resulterende contekst-menu. Dette udskifter venstre side af editoen med et gråt vindue med nogle tabs. Under en af disse kan du vælge target.
Avatar billede j3ppah Novice
10. april 2008 - 14:39 #6
nielle smid svar. det var dit jeg brugte
Avatar billede nielle Nybegynder
10. april 2008 - 14:50 #7
Svaret burde nu deles med bennytordrup. :^)
Avatar billede j3ppah Novice
10. april 2008 - 15:01 #8
naah... han sagde jo det ikke kunne lade sig gøre...
Avatar billede bennytordrup Nybegynder
10. april 2008 - 15:04 #9
Det kan det heller ikke, hvis du har target til 3.5. Der bliver lavet nogle referencer til 3.5, hvis du targeter den.
Avatar billede j3ppah Novice
10. april 2008 - 15:12 #10
nu var det heldigvis sådan at jeg bare kunne ændre det til 2.0 og lige programmere en lille smule af det om... men var max 10 linier vi snakker om.... så nu kører det på 2.0 :)... var bare super