Avatar billede cybles Nybegynder
09. april 2008 - 12:36 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Ingen USB på en IBM ThinkPad R51

Jeg kan ikke få min USB port til at virke på min bærbare computer, jeg har ellers opdateret bios men uden resultat?
Avatar billede peet-49 Novice
09. april 2008 - 12:38 #1
Tjek at de ikke er desablet i bios.
Avatar billede cybles Nybegynder
09. april 2008 - 12:40 #2
Den er ikke disabled i BIOS, det er forøvrigt en 2887
Avatar billede tonygk Nybegynder
09. april 2008 - 13:45 #3
Har du prøvet det med alle 3 USB porte på din R51?
Er du sikker på at fejlen ikke ligger i din USB "dims" device?
Hvad med USB kablen, hvis der er kabel?
09. april 2008 - 13:47 #4
Hvad siger Enhedshåndteringen mht USB ?
Avatar billede cybles Nybegynder
09. april 2008 - 14:23 #5
Jeg har prøvet alle tre USB stik, og jeg har prøvet både et par forskellige USB mus, får ingen reaktion overhovedet ....Kigger jeg i enhedshåndtering er der ingen problemer, ikke ved USB, der er dog under andre enheder en netværkskontroller der ikke er fundet korrekt.....
Avatar billede tonygk Nybegynder
09. april 2008 - 14:28 #6
Har du noget andet end mus som kører med USB som du kan teste?
Har du synkroniseret min mus og dens modtager?
Avatar billede cybles Nybegynder
09. april 2008 - 14:32 #7
Jeg har også prøvet med en almindelig USB memorystick....

synkroniseret mus og modtager ? Det er en mus med ledning...?
Avatar billede tonygk Nybegynder
09. april 2008 - 14:35 #8
For en sikkerhedsskyld prøv at komme i bios og vælg factory settings (default setting).
Avatar billede cybles Nybegynder
10. april 2008 - 15:52 #9
Tak for hjælpen, det viste sig at være USB portene der havde været udsat for statisk elektrisitet....
Avatar billede peet-49 Novice
10. april 2008 - 15:53 #10
Selv tak.