Avatar billede jensen363 Forsker
07. april 2008 - 13:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Forkert sortering af datoer i Pivottabel/chart

Er der nogen som har oplevet lignende problem ???

Jeg har en tabel indeholdende en række data, som til sidst visualiseres i en PivotChart. Data er sorteret korrekt i tabellen, og datoformat = Short Date

jeg har en enkelt dato, som konsekvent vises som sidste data på grafaksen som viser datoerne !!!!

Nogen som kender en løsning på dette ???
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2008 - 13:43 #1
Hej jensen363

Jeg er glad for at høre at det ikke er mig, er skør... jeg har skudt det hen i årevis og har ikke nogen forklaring på problemet. Det eneste som jeg har en mistanke til er, at det kun sker når der er blevet rettet i en post, men dataerne ER korrekte, jeg tror som sagt at de er blevet rettet. Problemet sker bare lige pludseligt og jeg har aldrig kunnet finde forklaring eller løsning, men lad os endelig prøve en gang mere!~)

Hvis man kører den bagvedliggende forespørgsel, så vises data korrekt... det er kun i pivotchart at en værdi pludselig bliver "skubbet" forrest resten af den dato!~(
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2008 - 13:43 #2
er mig, er skør!!!!~)
Avatar billede jensen363 Forsker
07. april 2008 - 13:54 #3
Ok ... så er vi da to der ikke er helt skøre :-)
Avatar billede jensen363 Forsker
15. maj 2008 - 11:49 #4
Lukker