Avatar billede -onslow- Nybegynder
18. juni 2001 - 22:44 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Told & skat...

Jeg er pisse træt af at jeg hele tiden kommmer denne der banke lyd fra Told & Skat banneret..
Admin sæt ikke ud på et banner IGEN......
Mange tak
Avatar billede -onslow- Nybegynder
18. juni 2001 - 22:45 #1
i starten troede jeg det var En fejl på min MP3 afspiller-...
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. juni 2001 - 22:45 #2
Avatar billede limemedia Nybegynder
18. juni 2001 - 22:48 #3
hvor mange gange skal vi igennem denne klagesang ?
Avatar billede tommyf Nybegynder
18. juni 2001 - 22:48 #4
Jeg har aldrig set det Told & Skat banner... eller hørt nogle bankelyde, har I drukket for meget cola - eller er jeg ved at miste hørelsen?
Avatar billede jakoba Nybegynder
19. juni 2001 - 00:00 #5
Jeg hørte lyden første gang idag (lige efter jeg gik over til ADSL) var ved at gå ud af mit gode skind af paranoia og bekymring. \"reagerer routeren sådan på at nogen prøver at pinge ind\"?, \"en fejlmeddelelse\"?, \"vil hele skidtet eksplodere\"?.

Og så opdager man banneret.

Det banner vil til evig tid stå mejslet i min hukommelse som et jeg IKKE vil klikke på.

mvh JakobA
Avatar billede nomiz Nybegynder
19. juni 2001 - 00:02 #6
Jakoba > Hehe, den var god
Avatar billede nomiz Nybegynder
19. juni 2001 - 00:03 #7
Jeg har endnu ikke set banneret. Det eneste jeg ser for tiden er to gummiænder fra MSN
Avatar billede limemedia Nybegynder
19. juni 2001 - 00:04 #8
hele debatten minder mig om sidste gang med en ringelyd i et banner, folk gik også dengang helt ballistisk *g*
19. juni 2001 - 00:06 #9
Jeg troede, min compuer havde fået virus!

(Told og skat banneret kan ses på www.krak.dk på forsiden)
Avatar billede spectual Nybegynder
19. juni 2001 - 01:17 #10
hehehe ... fuk den er irriterende ! :D
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
19. juni 2001 - 09:08 #11
Vi har bedt Adpepper om at give besked, såfremt de ønskede bannere med lyd. Dette var ikke sket, og var således ikke et banner vi havde godkendt, og det er nu fjernet !

Jeg svarer ikke på dette i 30 spørgsmål i dag, så hvis I ser andre spm. med samme indhold, må I meget gerne henvise med link til dette spm. !
Avatar billede skwat Praktikant
19. juni 2001 - 16:54 #12
hvad det er første gang at jeg ser admin tage sig af nogen i denne katagori
Avatar billede makse Nybegynder
19. juni 2001 - 16:59 #13
Admin > Hvornår får man styr på de manglende Mails?