Avatar billede cortx Nybegynder
06. april 2008 - 17:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Reset af farver på samsung 226CW

Hej eksperter! :)

Jeg har lige fået en ny skærm: 22" samsung 226CW, og jeg har ikke særlig meget forstand på skærme. Men jeg installerede nogle kalibreringsprogrammer fra driver-cd'en og prøvede dem - og nu er mine farver selvfølgelig helt fejlagtige.

Efterfølgende har jeg lavet ændringer på selve onscreen menuen på skærmen, og prøvede forskellige ting med farveprofiler i windows Vista og jeg ved ikke hvad.

Det er gået HELT i kage og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre.

Er der en måde jeg kan resette skærmen på? Og vil det hjælpe mig at formatere computeren? Hjælp mig!!!!

Venlig hilsen
Rasmus Henriksen
Avatar billede levich Nybegynder
06. april 2008 - 17:43 #1
I skærmmenuen (knapperne på skræmen) under "setup" skulle der gerne være noget der hedder "image reset" og "color reset" - prøv dem.
Avatar billede cortx Nybegynder
06. april 2008 - 17:47 #2
okay :) - Hvad så med alle de farve profiler og ændringer og pis og lort jeg har lavet på selve pc'en - skal jeg formatere for at slippe helt fri fra alt det? :)
Avatar billede levich Nybegynder
06. april 2008 - 18:01 #3
Nej. Jeg ved ikke præcis, hvad der er som du har ændret, men hvis det kun er i Windows kan du altid undo det. Hvis du indstillet noget i et Samsung-program, kan du vel bare afinstallere det program.
Avatar billede cortx Nybegynder
12. maj 2008 - 13:53 #4
Levich smid et svar.. brugte knapperne og resettede inde i menuerne, og så formaterede jeg..
Avatar billede levich Nybegynder
12. maj 2008 - 13:59 #5
svar