Avatar billede ruhigkeit Nybegynder
06. april 2008 - 12:29 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Driver til sis 650_651_M650_740 skærmkort

Hej eksperter.

Så har jeg desværre brug for jeres hjælp igen.
Jeg har installeret windows xp på min nye harddisk og kan herefter ikke få opdateret driveren til skærmkortet.
Ifølge sis's hjemmeside er det et SIS 650_651_M650_740, men når jeg henter driverinstallationen til denne og kører den, hjælper det ikke. Har prøvet adskillige gange uden held.
I enhedshåndtering står det som "skærmkort (VGA-kompatibel)" med et stort gult spørgsmålstegn foran. Jeg har prøvet at opdatere driveren gennem enhedshåndtering, men den kan ikke finde noget på harddisken eller på min win xp cd. Og den logger ikke på nettet og leder.

Hvis det ikke er den rigtige driver, hvordan finder jeg så ud af hvilken det skal være, når nu sis's hjemmeside fortæller mig at det er ovenstående?

Er der nogen der ellers kan komme med hints til hvad jeg kan gøre for at afhjælpe mit problem?
Avatar billede peet-49 Novice
06. april 2008 - 12:32 #1
Du skal have driverne til bundkortet indstalleret, de er på en cd, der fulgte maskinen.
Avatar billede peet-49 Novice
06. april 2008 - 12:33 #2
Driverne henter man på producenten af bundkortets hjemmeside.
Avatar billede ruhigkeit Nybegynder
06. april 2008 - 13:15 #3
Takker - var ikke klar over at de ikke var installerede. Det er de nu og så fungerer det hele igen. God søndag!
Avatar billede peet-49 Novice
06. april 2008 - 17:48 #4
I lige måde, husk at lukke spørgsmålet.
Avatar billede peet-49 Novice
09. oktober 2008 - 14:46 #5
Marker navnet-tryk accepter og spøgsmålet er lukket.
Avatar billede peet-49 Novice
26. oktober 2008 - 10:06 #6
??
Avatar billede peet-49 Novice
07. november 2008 - 10:40 #7
??? her sker ikke meget.
Avatar billede peet-49 Novice
02. januar 2009 - 17:10 #8
Takker - samt et godt nytår.