Avatar billede Helbo-DK Juniormester
06. april 2008 - 11:31 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ny router

Hej.

Jeg har CyberCity internet (8mbit). Lige pt. har jeg en zyxel-router, men vil gerne skifte den ud med en anden. Er der nogen der kan anbefale en god en til billige penge? Jeg har fået tilbudt end Linksys WRT54GC Wireless router, men kan den sættes op til CyberCity's net?
Avatar billede bdf Mester
06. april 2008 - 12:31 #1
Linksys WRT54GC duer ikke til CC internet, da routeren skal understøtte ADSL2 eller ADSL2+ (Kan ikke lige huske) :)  men jeg ved at denne router virker på en CC forbindelse: http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=386303
Avatar billede bdf Mester
06. april 2008 - 12:33 #2
Avatar billede bdf Mester
09. april 2008 - 17:22 #3
Sker der noget i sagen?
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
10. april 2008 - 18:18 #4
Jeg har kigget rigtig meget på http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=386303. Tror sku lige det er noget af det jeg skal bruge, så nu er jeg begyndt at skrabe lidt penge sammen til den, og så skriver jeg igen, når den er kommet med posten.
Avatar billede zaicrez Nybegynder
24. april 2008 - 14:02 #5
bdf, Cyebrcity køre med teknologierne ADSL og ADSL2+ - det vigtigste er at routeren har ATM interface og understøtter PPPoA hvis man ønsker at udskifte den ZyXEL router som Cybercity sender til kunderne.
Avatar billede bdf Mester
24. april 2008 - 16:02 #6
YesYes ved jeg godt men de 2 link jeg har postet virker også på en CC forbindelse...
Avatar billede morild Nybegynder
16. december 2008 - 19:57 #7
Noget nyt? Jeg er også på udkig efter en erstatning af CC's router...
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
27. august 2009 - 22:34 #8
Har ikke fundet nogen endnu, men har skiftet over til TDC. Nu kører det.