Avatar billede thac Nybegynder
05. april 2008 - 12:29 Der er 4 kommentarer

Windows går i stå

Jeg har et stort problem, mit windows er så småt ved at drive mig til vanvid.
Indkørslen af windows (xp pro) går som den plejer, og jeg kan logge ind ganske som jeg plejer, men når den så har kørt startet alle de proccessor op som den plejer, så gå computeren mere eller mindre i stå. (dog lykkedes det en sjælden gang imellem at kunne anvende windows)

Jeg kan hverken se musemarkøren eller anvende tasteturet - Dog kan jeg af og til se muse-markøren og flytte den. Den flyttes dog meget meget uregelmæssigt, og jeg kan ikke "styre" den.

Igår lykkedes det mig at starte computeren op i windows og køre en virusscan og en spybot. Disse to programmer viste en uregelmæssigheder.

Jeg har for nogle dage siden sat 1 gb ram mere i min computer, så nu har jeg 1½ gb - Kan det være det, som windows ikke kan finde ud af at håndtere?

Når jeg bruger Kubuntu - Fejler computeren intet.

Hvad kan der være galt her? Jeg har ikke installeret nogen programmer, og har dog gendannet computeren til et tidspunkt, hvor den intet fejlede.

Med venlig hilsen
Claus
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2008 - 12:44 #1
prøv først at rense din cp med det her program på dansk hvis du vælger det til slut.

http://www.iobit.com/advancedwindowscareper.html?Str=download

hjælper det ikke må du vende tilbage.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
06. april 2008 - 00:05 #2
"Har ikke installeret nogen programmer"... Er det en ny installation du her taler om, eller er det en installation der virkede som den skulle, INDEN du satte de ekstra ram i?
Avatar billede thac Nybegynder
06. april 2008 - 10:45 #3
Treatmenice -> Det vil jeg prøve når jeg slår over i windows igen :-)

Victor -> Det er ikke en ny installation. Denn virkede som den skulle indtil det ekstra ram kom i.
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2012 - 07:48 #4
ar det løsningen