Avatar billede rasmuzzen Nybegynder
04. april 2008 - 15:26 Der er 4 kommentarer

Hvad hedder denne komponent i VS

Og gerne et link til et eksempel, hvor den bruges med små ikoner på posterne som den præsenterer.

Billedet er filoversigt fra totalcommander. Det er ikke filoversigtens kode jeg er interesseret i, det er komponenten der bruges samt lidt kode.

Billede ses på http://filer.filadelfia.dk/total.jpg
Avatar billede lasserasch Juniormester
04. april 2008 - 15:46 #1
det er vel en toolstrip du mener. Der findes jo mange forskellige toolstrips komponenter.

Hvis man skal have fat i nogle af de mere advancerede, som kan alt muligt grafisk flot, så skal man købe en pakke hos f.eks. componentone.com eller telerik.com.

Men ellers ligger der jo en toolstrip komponent i VS som standard.

/Lasse
Avatar billede rasmuzzen Nybegynder
04. april 2008 - 22:14 #2
Nej det er den der enten er en datagridview eller noget lignende, jeg ved bare ikke hvad den type hedder hvor man kan enable små ikoner i siden.

Der er sikkert banalt spørgsmål, jeg ved bar ikke hvad den hedder.

MVH
Avatar billede rasmuzzen Nybegynder
04. april 2008 - 22:14 #3
Det er den hvori der eks. står 100Spil
Avatar billede hmortensen Nybegynder
04. april 2008 - 23:20 #4
Du kan lave det med et listview med style details.