Avatar billede herbert Nybegynder
04. april 2008 - 13:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ny harddisk til min Lenovo 3000 v100 laptop

Hej.

Harddisken i min Lenovo 3000 v100 laptop er lige stået af.
Jeg har heldigvis backup, men nu skal jeg bruge en ny harddisk.

Jeg vil gerne ha' noget som virkelig er kvalitet! Størrelsen skal være 160 gb og omdrejningerne skal gerne 5400 RPM pga  batteri-levetiden.. Den gamle harddisk (Fujitsu så vidt jeg husker) lå konstant på omkring 55 grader, så jeg vil gerne ha' en som er generelt er koldere, hvis det er muligt!

Hvilken model skal jeg købe? Har I nogle gode bud? Jeg har hørt at Samsung skulle være rigtig godt.. er det rigtigt?

Mange tak for evt. bud! :o)
Avatar billede jingles Nybegynder
04. april 2008 - 14:39 #1
hvad for et interface ? går ud fra sata :D

Det er ikke unormalt at en bærbar harddisk løber op på de 50 grader.

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=435842

Samsung's 1TB 3.5" hd er super hurtige men os har mange problemer.

og deres 2.5" skulle os være udemærket.
Avatar billede herbert Nybegynder
25. maj 2008 - 18:26 #2
Har støvsuget laptoppen og hævet den lidt op over bordet, så den får mere luft. Nu holder den sig omkring de 48 grader hvilket er fint.