Avatar billede svend-herlig Nybegynder
04. april 2008 - 13:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Der er ikke fundet noget modem!

Nokia har lige givet op, og IBM vil ikke røre tilbehør uden for deres maskiner.

Derfor har jeg brug for dig der sidder derude og ved noget om nokia og bluetooth

Jeg har en Nokia N82 v.10.0.0.046 softwaredato 24-10-07

Min PC er en IBM Thinkpad x41 med XP, (integreret bluetooth)

Jeg kan fint connete til mit PCsuite, og alt virker egentlig, på nær mit modem. Jeg kan sagtens gå på nettet med telfonens browser, og jeg har også delvist kunne bruge den til min bærbare. Men det har bare ikke virket ordenligt og derfor har jeg opdateret mit PCsuite og i øvrigt også installeret "nseriens pc"

når jeg tænder for nokias "One Touch" for jeg nu blot en meddelelse at:

"Der er ikke fundet noget modem"

HVORDAN INSTALLERE JEG ET MODEM?
(der ligger et bluetooth modem under enhedshontering men det kan nokia så åbenbart ikke finde ellers gør jeg det forkert.)

Det er en haste sag, skal bruge det kl 17 i dag, så hurtige svar er hårdt tiltrængt.

/Dennis
Avatar billede svend-herlig Nybegynder
11. april 2008 - 10:24 #1
jeg har købt et kabel. og lukker spørgsmålet her. ærgeligt der ikke er nogen nokia nørder der kender svaret...
Avatar billede komputerdk Mester
26. maj 2008 - 07:36 #2
http://www.mobil-forum.dk/showthread.php?t=16956&highlight=modem&page=2

men dunno om det vil virke med din.. ?

virker fint med min T61 og 5500
Avatar billede svend-herlig Nybegynder
26. maj 2008 - 13:29 #3
den vej rundt har jeg selvfølgelig prøvet og det virker nogen gange men kun til første opkald, derefter er jeg nød til at genstarte for at kunne lave opkald nr. 2 osv. lidt træls, men nu har jeg købt en pc med indbygget 3 kort, og så slutter den vist der. :)
Avatar billede svend-herlig Nybegynder
26. maj 2008 - 13:31 #4
men ellers tak i øvrigt. og så kan man desværre ikke se billederne når man ikke er medlem af deres forum, øv.