Avatar billede arnepedersen Forsker
04. april 2008 - 09:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

24-goal

Jeg har installeret 24-goal, men kan ikke få lov til at komme ind i programmet.
Der kommer en grå firkantet popup med føjgende tekst:

Goal has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience.
Og senere:
If you were in the middle of something, the information you were on might be lost.

Kan I hjælpe?
Avatar billede langbein Nybegynder
06. april 2008 - 13:09 #1
Jeg tenkte at dette måtte være en feilposting og spørsmålet ikke kunne ha noe med firewalls å gjøre, men jo:

http://www.24goal.com/countries/danmark.php

"Bemærk: Der er enkelte typer af Firewalls / virus programmer, som kræver at du tillader programmet adgang til internettet."

Når den ikke starter så har det vel sansynligvis noe med installeringen å gjøre.

Hva slags operativsystem dreier det seg om, XP eller Vista ?

Har PC virus eller firewall program ?

Dreier det seg om en PC som står på et kontor eller en skole (der det er satt opp sikkerhet på systemet) eller dreier det seg om en alminnelig privat PC ?
Avatar billede arnepedersen Forsker
07. april 2008 - 10:29 #2
Jeg har selv fundet årsagen, og løst problemet. Der var fejl på NET Framework, og det har jeg geninstalleret. Nu virker det.
Avatar billede arnepedersen Forsker
12. april 2008 - 15:07 #3
lukker