Avatar billede platapus Nybegynder
02. april 2008 - 16:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp med berøringsskærm

Hejsa folkens,
Jeg står og skal bruge en touch(berørings)skærm, som har indbygget trådløst netværk. Skal gerne kunne købes i Danmark. Nogen der kan anbefale en model?
Avatar billede dsj1972 Juniormester
02. april 2008 - 17:09 #1
Hvad str.?? skærm

er det til noget trådløs media eller sådan noget???
Avatar billede platapus Nybegynder
03. april 2008 - 18:16 #2
str betyder ikke så meget, jeg tænker det til en skærm til køkkenet så man kan hente opskrifter derude og samtidig være en del af et mediecenter netværk
Avatar billede dsj1972 Juniormester
04. april 2008 - 10:07 #3
ASUS har en rigtig lækker lille ting med 7 " touch skærm og wireless og hele molewitten, den er ganske vist lidt dyr på ca. 8 000 hvis jeg husker rigtigt, men den er så også rigtig god til de penge, da den jo så også kan bruges som en slags fjernbetjening til at styre andre ting i huset.
Serien hedder vist nok R2

Har du alternativt overvejet en lille bærbar???, da disse nok vil være billigere end en touch skærm med trådløs og computer i.

mvh dsj
Avatar billede platapus Nybegynder
26. november 2008 - 23:36 #4
Jeg kom fra det igen