Avatar billede m-hansen Nybegynder
01. april 2008 - 22:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hente data fra "låst" bruger

Jeg har sat en HD fra en ødelagt PC i en anden PC, for at hente data fra den ødelagte maskine. Men de data jeg skal bruge ligger under en bruger som på den ødelagte PC havde en adgangs kode, og nu kan jeg ikke få fat i disse data, kan det lade sig gøre eller hva'
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
01. april 2008 - 22:13 #1
du kan overtage ejerskab af filerne, og derefter komme ind i mapperne

nu skriver du ikke om du kører xp home eller xp pro, for der er en forskel

bare følg denne guide, så går det som en leg
http://support.microsoft.com/kb/308421/da
Avatar billede m-hansen Nybegynder
01. april 2008 - 22:37 #2
Super, det var nemt, kom med et svar.
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
01. april 2008 - 22:41 #3
nope, ingen points til mig tak, behold dem bare selv

MVH
  COOL_M_F
Avatar billede m-hansen Nybegynder
01. april 2008 - 22:48 #4
Så siger jeg tusind tak for hjælpen