Avatar billede flnissen Nybegynder
30. marts 2008 - 18:57 Der er 3 kommentarer

IE7 går ned ved brug af Java.

Min IE7 lukker simpelthen browser-vinduet ned, samt alle tilknyttede faner (også nye faneblade, hvis de er åbnet i sammr IE7), når jeg klikker på diverse sider, som bruger Java, eller åbner supplerende link som benytter Java (kan være spørgeskemaer eller lignende) ?

Umiddelbart prøvet at deaktivere Java i tilføjelsesprogrammer (primært ssv.dll), hvilket hjælper med det samme, men er jo ikke en holdbar løsning, at man ikke kan bruge Java i sin browser.

Nogle som har været ude for samme problemer her på siten ?
IE7-version: 7.0.5730.13
Java: 1.6.0_05

Lukker ikke altid ned med det samme, men på et eller tidspunkt sker det, og også på forskellige web-sites....
Avatar billede over-load Nybegynder
30. marts 2008 - 19:20 #1
Jeg lytter lige med her, har nogenlunde det samme problem. Kører xp x64 og både firefox og IE crasher ved loading af Java.
Avatar billede meterpunk Nybegynder
02. april 2008 - 02:00 #2
Et langskud men..
Jeg kan mindes at have set et tråd i et java-forum, hvor problemet var forbundet med Windows Live Toolbar og MSN Toolbar, hvis en af disse er installeret, så prøv at fjerne den/dem, genstart og se om det løste problemet.
Avatar billede flnissen Nybegynder
02. april 2008 - 16:39 #3
Hej Meterpunk

Tak for forslaget, men jeg har ingen af tingene installeret - så det løser desværre ikke problemet ! Ellers tak !