Avatar billede doktoren001 Juniormester
28. marts 2008 - 14:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Synology Photostation

Hej,

Jeg har en Synology NAS som fungerer fint. Jeg er dog lidt træt af det standard udseende som photo station delen har. Er der nogle der har erfaring med at ændre dette?

Jeg har en del erfaring med PHP og MySQL programmering hvis det skulle være nødvendigt.
Avatar billede snabeljan Nybegynder
31. marts 2008 - 10:03 #1
Hej Doktoren001

Desværre, men jeg er enig med dig i din kritik og ville da gerne selv ændre i layoutet på min egen. Der er dog kommet en ny beta version med PhotoStation 3, som jeg har downloaded for nylig (dog ikke installeret endnu). Det kan jo tænkes at den er bedre...

/snabeljan
Avatar billede doktoren001 Juniormester
31. marts 2008 - 10:18 #2
Hej snabeljan,

Jeg har installeret PS3 den er nu meget pæn og lige til, men man vil jo altid gerne pille lidt. Så mon ikke det kan lade sig gøre hvis man bruger lidt tid på det :-) Ville bare høre om der var nogle der havde prøvet det, så jeg kunne spare lidt tid.
Men jeg kan godt anbefale dig at installerer PS3, da den er en fin opgradering fra 2´eren.
Avatar billede snabeljan Nybegynder
02. april 2008 - 12:00 #3
Hey Doktor :)

Har just inst. PS3 - og ja den er ganske fin. Ved du godt at på forum.synology.com kan du læse alt om hvordan du 'modder' en synology???? Der er rigtig mange forskellige ting...
Avatar billede doktoren001 Juniormester
02. april 2008 - 14:17 #4
Hej igen,

Nu har jeg været inde og kigge mig lidt rundt. tak for linket. Der er jo meget info at hente. mange tak for det. Skal du have nogle point? så smid lige et svar,
Avatar billede snabeljan Nybegynder
02. april 2008 - 15:05 #5
Hej Doktoren :)

points er ligemeget - er blot glad for at kunne hjælpe

/snabeljan
Avatar billede doktoren001 Juniormester
18. juni 2008 - 15:38 #6
luk