Avatar billede virtualdurran Nybegynder
27. marts 2008 - 14:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ny harddisk til Dell laptop

Jeg har en Dell Inspiron 5150, hvor harddisken er gået i stykker. Jeg vil gerne finde en pris på en ny og har derfor kigget på fx edbpriser, men ved ikke hvad jeg skal søge på, for at finde harddiske til laptops og ikke til desktops, så jeg vil høre om der er nogen der har nogle links til nogle harddiske. De behøver ikke have høj RPM eller noget andet voldsomt, da det jo er en gammel computer. Leder efter noget på omkring 60-80 gb.

På forhånd tak.
Avatar billede lassebm Nybegynder
27. marts 2008 - 14:44 #1
Du skal kigge efter 2,5" diske. Og så skal du finde ud af om det er SATA eller IDE. Hvis det er en ældre computer er det højst sandsygenligt IDE.
Avatar billede virtualdurran Nybegynder
27. marts 2008 - 14:47 #2
Det er 100% sikkert en IDE. Passer alle 2,5" i alle laps?
Avatar billede lassebm Nybegynder
27. marts 2008 - 14:56 #3
Ja, der sidder nok bare et "mellemstik" på du skal pille af den gamle disk og sætte på den nye.
Avatar billede virtualdurran Nybegynder
27. marts 2008 - 15:23 #4
Fair deal. Jeg prøver mig frem :)
Avatar billede virtualdurran Nybegynder
31. marts 2008 - 11:22 #5
Nogen der vil have point? :S
Avatar billede lassebm Nybegynder
01. april 2008 - 09:24 #6
Ja bare lad os det for at lukke :)

Behøver dog ikke 200 point, det er lidt overkill!
Avatar billede lassebm Nybegynder
09. april 2008 - 13:01 #7
...