Avatar billede kurdo Novice
27. marts 2008 - 13:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

nyt domæne navn, men hvad?

hej eksperter! :)

jeg sidder her og skal snart have en kamera, fordi jeg gerne vil tage billeder og sæt det op på nettet, mere en "photoblog" :)

jeg har allerede et domæne, www.kurdo.dk, men jeg synes dog det er dårligt, så jeg vil gerne prøve en .com/.net eller en .org.

jeg hedder irl harem og har også en anden navn ali, men bruger harem på nettet.

men det trælse er at alle domæne med harem er optaget. har i nogle fede ideer til nogle domæne? :)

havde tænkt på haremsphotograpy-collection.com men det er jo så langt! :) håber i kan give nogle fede ideer til en domæne vedr. fotografi! :)

mvh harem.
Avatar billede Himbear Nybegynder
27. marts 2008 - 13:46 #1
Hej Harem,

Det er en god idé at have "photo" eller "photoblog" som en del af domænet, det vil have en positiv indflydelse i forhold til søgemaskinerne.

Så hvad med ...
haremphoto.com (eller haremsphoto.com)
haremphotoblog.com (eller haremsphotoblog.com)
Avatar billede kurdo Novice
29. marts 2008 - 10:26 #2
ja, det kunne være en god ide! :)
fordi alle domæne med harem er optaget og de er porno osv, så er det godt der står noget med photo! :)

men jeg kan godt lide:
www.haremsphotoblog.com

mon der er flere fede domæne? :)
Avatar billede plix0r Nybegynder
08. april 2008 - 15:20 #3
synes at haremsphotoblog.net ville lyde super.. Eventuelt pixelblog i stedet for photoblog for at være lidt smart? he he
Avatar billede kurdo Novice
09. april 2008 - 18:20 #4
tak for dit svare plinx0r :)

lad det blive tino_bh. :)

tino_bh smid evt et svare..
Avatar billede Himbear Nybegynder
09. april 2008 - 19:20 #5
Ok, tak.

Med venlig hilsen
Tino Cordes
www.tinocordes.dk
Avatar billede snowball Novice
13. april 2008 - 22:33 #6
tino_bh: Husk venligst at det ikke er tilladt at linke til sin hjemmeside som en fast del af ens signatur.

http://www.eksperten.dk/regler.phtml - punkt 2.1.6

Snowball / Admin