Avatar billede prays Nybegynder
26. marts 2008 - 19:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ugetal i en måned

Hej,

Jeg har prøvet at søge lidt rundt på nettet, men kunne ikke finde noget omkring, hvordan man udskriver ALLE ugetal i den aktuelle måned. Håber der er nogen der kan hjælpe.

På forhånd tak!
Avatar billede yHec Novice
26. marts 2008 - 20:24 #1
har du kiget på date()-funtionen og W parameteren?
http://dk.php.net/manual/da/function.date.php
Avatar billede prays Nybegynder
26. marts 2008 - 20:40 #2
Ja, det har jeg. Kan dog kun få den til at udskrive et ugetal, og det jeg gerne vil have er at den udskriver alle ugetal i måneden marts f.eks.
Avatar billede coderdk Praktikant
27. marts 2008 - 10:34 #3
Tag ugetallet for den 1. i måneden og for den sidste dag i måneden og regn det ud? :)
Avatar billede prays Nybegynder
27. marts 2008 - 10:55 #4
Havde ikke lige tænkt på det, på den måde, bare post svar, så får du pointsne.
Avatar billede coderdk Praktikant
27. marts 2008 - 11:03 #5
hehe jeg kender det! nogle gange gør man det mere kompliceret end det er :)
Avatar billede coderdk Praktikant
27. marts 2008 - 11:03 #6
Hov, tag størstedelen af pointene selv! :)