Avatar billede guldbajer Nybegynder
18. juni 2001 - 13:54 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

GeForce AGP Grafikkort - Sokkeltype?

Jeg skal bare vide hvilken sokkeltype et sådant kort installeres i?

Er det ISA, PCI eller noget nyt som min gamle computer PII 450 MHZ ikke har.

Alt er let år man ved det...
Avatar billede zycho Nybegynder
18. juni 2001 - 13:56 #1
Geforce 2 MX er den eneste som findes i PCI udgave. Resten af Geforce kortene fra 1 tilogmed 3 er til AGP
Avatar billede limemedia Nybegynder
18. juni 2001 - 13:56 #2
det skal som der står i en AGP port... er mindre end PCI porten !
Avatar billede makse Nybegynder
18. juni 2001 - 13:56 #3
Du skal havde en AGP port på bundkortet.
Det er normalt et brunt stik. Kig på http://www.pc-care.dk/motherboard/motherboard.htm
Avatar billede zycho Nybegynder
18. juni 2001 - 13:56 #4
AGP: Det er en brun sokkel på bundkortet som sider ved sidden af PCI slottene. (Står for: Accelerated Graphic Port)
Avatar billede zycho Nybegynder
18. juni 2001 - 13:58 #5
Tror Geforce 2MX PCI passer fint rent ydelsesmæssigt til din computer. Du skal bare vide at den er en del langsommere end dem i AGP udgaven, men dem kan du jo ikke bruge med mindre du køber nyt bundkort!
Avatar billede zycho Nybegynder
18. juni 2001 - 14:01 #6
Du kan købe det her (det billigste Creative Geforce 2MX PCI kort på edbpriser.dk)

http://www.itbutikken.dk/default.asp?varenr=Act583171
Avatar billede zycho Nybegynder
18. juni 2001 - 14:02 #7
Takker for points :)
Avatar billede guldbajer Nybegynder
18. juni 2001 - 14:02 #8
Takker for svarene
Avatar billede makse Nybegynder
18. juni 2001 - 14:03 #9
Selv tak. :)