Avatar billede huffen Nybegynder
24. marts 2008 - 18:16 Der er 2 kommentarer

Problemer med Video på dr.dk

Jeg er lige kommet hjem fra ferie og vil gerne se p3 session med LOC som jeg ikke fik hørt i radioen. men når jeg trykker på linksne sker der intet andet end et popup kommer og det ikke viser noget som helst. jeg har ligge tager screenshot af det så man lige kan se det:

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/haP78301.jpg

jeg har ingen anelse om hvorfor, for jeg mener jeg har kunnet gøre det før, så hvis der er en der lige har styr på det, ville jeg sætte pris på det.

link til siden: www.dr.dk/p3/video/
Avatar billede vejmand Juniormester
24. marts 2008 - 18:32 #1
Det samme skete for mig, de første 2 - 3 gange, hvor jeg klikkede på linket.
Hver gang lukkede jeg vinduet igen.
Derefter funkede det, jeg aner ikke hvorfor.

PS: I det lille popup-vindue står noget om et plugin du kan downloade, det er dog ikke nødvendig for at afspille, det er frivillig om man vil installere det plugin.
Avatar billede huffen Nybegynder
24. marts 2008 - 18:36 #2
dit åben lukke trix virker ikke, og som du kan se på screenshottet siger den ikke noget om et plugin :(