Avatar billede feller Nybegynder
24. marts 2008 - 00:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flere taster på samme tid på en bærbars tastatur

Hej
Jeg sidder her med en bærbar computer (Dell Inspiron 1720).
Når jeg spiller spil som fx Team Fortress 2, så kan jeg fx ikke gå fremad (W), kravle (CTRL) og hoppe (SPACE) på samme tid. Jeg kan godt fx gå fremad og til siden på samme tid (W og hhv. A/D og hoppe på samme tid, men ligeså snart at jeg bruger SPACE eller CTRL på samme tid, så fungerer det ikke. Det er meget irriterende. Er det en fejl eller er det bare fordi keyboarded er bygget sådan? Eller er jeg så heldig at det er software relateret?

På forhånd tak
Avatar billede ferro Nybegynder
24. marts 2008 - 13:37 #1
Nogle keyboards kan simpelthen ikke håndtere for mange tastetryk samtidig.
Avatar billede feller Nybegynder
24. marts 2008 - 14:25 #2
Ferro: Det er altså vildt ærgeligt. Ved du om det er muligt at skifte tastaturet ud på en bærbar, så den godt kan det? Altså ikke blot at skifte tasterne, men også printpladen, som jeg gætter på styrer det med hvor mange taster man kan trykke ned på samme tid.
Avatar billede feller Nybegynder
01. september 2008 - 13:47 #3
ferro gider du ikke smide et svar, så du kan få dine point?
Ellers lukker jeg det selv..
Avatar billede ferro Nybegynder
18. februar 2009 - 19:53 #4
Du kan ikke uden videre skifte tastaturet, men du har jo altid muligheden for at bruge et eksternt tastatur.