Avatar billede timmwillum Nybegynder
22. marts 2008 - 21:18 Der er 1 løsning

Iphone - problemer med kortfunktion

Hej Eksperter

Nogle som har erfaringer med iPhone?

Har problemer med at gå fra en kontaktperson og direkte over i kortfunktionen. I stedet for at vise et kort over kontaktpersonens adresse tilføjer den et "United states" efter adressen ... og så kan det jo være svært. Fx:

"Valbylanggade 2 United States"

Det er skidt. Hvordan mon man får det ændret?

Og et tillægsspørgsmål. Er det muligt at slette flere mails på en gang (får meget spam). Evt. ved at downloade et tredjepartsprogram?
Avatar billede timmwillum Nybegynder
30. marts 2008 - 20:51 #1
Til info kan jeg sige, at det nu har vist sig kun at være et problem med "gamle" kontakter fra Outlook Ekspress ... jeg har ikke problemer med nyindtastninger og med kontakter i Outlook.

Problemet kan i øvrigt imødekommes ved at gå ind og taste "Danmark" som sidste linje i kontaktens adresse.

Lukker