Avatar billede jellerdk Nybegynder
20. marts 2008 - 23:46 Der er 2 kommentarer

Adganskode til netværk

Når jeg modtager e-mails, popper ruden til angivelse af kode til netværk op. Koden er allerede angivet, og feltet til "husk kode" er markeret, men alligevel popper ruden op. Mails kommer ind uden at jeg foretager mig noget videre, så ruden har tilsyneladende ingen praktisk betydning.

Hvordan undgår jeg den rude hver gang?

Hilsen JEsper
Avatar billede fastwrite Nybegynder
21. marts 2008 - 02:44 #1
Hvis vi formoder at du bruger Windows XP - har du så angivet en kode til når du logger på dit Windows? Hvis ikke, da prøv dette, og se om det kan afhjælpe din popup i outlook.
Avatar billede jellerdk Nybegynder
23. marts 2008 - 02:04 #2
Tror at løsningen skal findes et andet sted....