Avatar billede aqp Nybegynder
19. marts 2008 - 18:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Jeg har brug for en login side

Jeg har brug for en forside hvor der er 2 felter brugernavn og password og en ok knap

men jeg skal kunne give brugeren brugernavn og pass så jeg ved hvem der kommer ind

har man brugernavn og pass som jeg har lavet til brugeren kommer brugeren ind på min hjemmeside

er det noget som en eller anden har styr på hvordan man laver ?

Mod betaling
Avatar billede no_doubt Nybegynder
19. marts 2008 - 21:22 #1
asp eller php ?
Avatar billede no_doubt Nybegynder
19. marts 2008 - 21:23 #2
Hvis det er asp så kontakt mig på mark.mikkelsen83@gmail.com
Avatar billede webco_dk Nybegynder
19. marts 2008 - 22:21 #3
jeg har lavet et færdigt system, som jeg har ville kunne tilpasse perfekt til dig du er velkommen til at kontakte mig info@webco.dk
så kan vi snakke lidt mere om det og du kan få en fast pris at forholde dig til
Avatar billede danco Nybegynder
22. august 2008 - 23:43 #4
hejsa,

du er velkommen til at kontakt mig på http://www.danco.dk

hvis du endnu ikke har fået løst dit problem kan jeg uden problemer hjælpe dig med en php løsning