Avatar billede johnstigers Seniormester
19. marts 2008 - 14:53 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Safari på XP - har i prøvet det?

http://www.apple.com/safari

Er ved at hente - er den noget ved på Windows?
Avatar billede sleeper Nybegynder
19. marts 2008 - 14:55 #1
Den er skam okey, hvis man ønsker en anden browser.
JEg prøvede den fordi at jeg syntes at IE7 var meget ustabíl, men blev aldrig rigtig gode venner med den.
JEg vil foretrække Firefow, eller endnu bedre så har Microsoft lige frigivet en beta af IE8 den er bedre.
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. marts 2008 - 14:57 #2
Firefox er prøvet og skrottet. Kan slet ikke leve med så langsom den er.
Umiddelbart virker Safari en del hurtigere en IE - specielt på eksperten!
Avatar billede sleeper Nybegynder
19. marts 2008 - 15:11 #3
Ganske korrekt, hvis man tænker hastighed, skal både IE og Firefox kasseres
Avatar billede olebole Juniormester
20. marts 2008 - 16:59 #4
<ole>

- men den er på mange områder endnu dårligere til at overholde gældende standarder som FF og IE ... og det siger jo ikke så lidt!  :o|

/mvh
</bole>
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. marts 2008 - 20:16 #5
Hvad snakker du om?

Kan den ikke åbne div. sider og er der problemer med flash m.m.?
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. marts 2008 - 20:16 #6
For jeg er yderst tilfreds :)
Avatar billede olebole Juniormester
22. marts 2008 - 15:51 #7
Java- og DOM-scripting er ofte noget bøvl, da den ikke opfører sig standardiseret på de områder. Det gælder såmænd også andre browsere, men Safari er kendt for at være ekstra slem  :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. marts 2008 - 21:59 #8
Fungerer upåklageligt her.
Avatar billede olebole Juniormester
23. marts 2008 - 14:38 #9
Nuvel, det er der også folk, der påstår om Explorer, Opera og Firefox - på trods af, at de bugner af fejl. Det afgørende er, hvad man ønsker at lave  ;o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. marts 2008 - 17:39 #10
Nemlig - og indtil videre har jeg ikke oplevet problemer til mit behov :)
Men skal nok skrive her hvis jeg får problemer med safari!
Avatar billede olebole Juniormester
24. marts 2008 - 00:57 #11
Det er der ingen grund til. Nettet bugner i forvejen med bug-reports  :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. marts 2008 - 14:43 #12
hæhæ ;)