Avatar billede pc-invaliden Nybegynder
18. marts 2008 - 15:55 Der er 7 kommentarer

Min mus kører i en lille påløsning!!

Hej Alle!

Når jeg kører min mus ned over skærmen langsomt og på skrå så er opløsningen så grov at musen "hakker" hen over siden. I photoshop er det svært at være nøjagtig da musemarkøren hopper fra pixel til pixel.

Hvad er der galt? Selve skærmen er en super LG Flatron Wide, så jeg tror ikke det er den det er galt med... Men måske drivere?

Jeg bruger både en usb logiteck mus og en usb wacom pen - begge har samme problem.
Avatar billede pc-invaliden Nybegynder
18. marts 2008 - 15:56 #1
uups fejl i overskrift! - opløsning - selvfølgeli...
18. marts 2008 - 16:09 #2
... hvilken mus / underlag / driver ?
Avatar billede pc-invaliden Nybegynder
18. marts 2008 - 18:34 #3
Det var en Logitech laser mus - skulle være meget god. Jeg bruger ikke noget underlag. Jeg ved ikke hvilken driver der er i...
18. marts 2008 - 21:44 #4
http://www.logitech.com/index.cfm/support_downloads/downloads/&cl=dk,da?WT.ac=sc|downloads||hp
Find din mus - Download Driveren/Softwaren - Install Softwaren - ...
18. marts 2008 - 21:48 #5
HOVSA - du skriver http://www.wacom.com/index.html pen.
Hvor en selve pennen placeret når du IKKE bruger den ???

Bør (Skal) være et stykke væk fra wacom pladen; ikke på den eller liggende på den... Det vil forstyrre!!!
Avatar billede pc-invaliden Nybegynder
18. marts 2008 - 22:01 #6
Jeg lægger aldrig pennen direkte på pladen og det er heller ikke det som gør at der er en grov opløsning på min skærm. Jeg har brugt pen og mus i flere år sammen uden problemer. Begge er "plug&play" uden de store komplikationer. Båd mus og pen virker fint på en anden computer uden at musemarkøren har så grove hak når den bevæges. Det må have noget at gøre med skærmen... Kan du fortælle mig hvad?
18. marts 2008 - 22:10 #7
Bare for at hurtigt dele problemet på midten - så prøv med en anden skærm ?