Avatar billede kaad87 Praktikant
17. marts 2008 - 22:35 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Touchpad virker pludselig ikke

Jeg har en zepto znote bærbar. Pludselig virker mousepaden ikke? Har ingen ide hvorfor?

Nogen der har en løsning ? Har prøvet at update driveren og gendanne bærbaren.
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
17. marts 2008 - 22:52 #1
hmm kunne den være gået i stykker.

Prøv at reset BIOS du kan have fået slået den fra i BIOS. hvis det ikke hjælper så prøv at hent en linux liveCD og se om der virker der, hvis ikke er den nok gået i stykker og virker den ja så har vi nok et windows driver problem.
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
18. marts 2008 - 00:23 #2
eller også er stikket bare faldet af, det er set før.
Hvis den heller ikke virker med en livecd, så er det af med tastaturet og se efter om stikket sidder rigtigt
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
18. marts 2008 - 05:25 #3
ja det er selvfølgelig også en mulighed.

Men når det er en laptop er det somregl en god ide ikke at begynde at skille den ad selv kunne forestille mig at de ville påstå at det er folks egen skyld den så virker og derfor ikke vil have den på garantien.
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
18. marts 2008 - 21:18 #4
du skal ikke skille den ad, kun tage tastaturet af, det er der ingen problemer med. Du har da også lov til at skifte ram i den selv, heller ingen problemer (den ene klods sidder under tastaturet)
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
18. marts 2008 - 22:33 #5
Men men fra at tage keyboard af og til at tage touchpad af er der en del forskel ihvertfal fra jeg ved ( set men henblik på DELL, IBM, LENOVO, MEDION ) hvilket er de modeller jeg har lavet en del reperationer på.

Men lad os nu høre hvad hans resultat bliver af de ting som han skulle teste software messigt.
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
18. marts 2008 - 22:39 #6
jeg har sq da aldrig udtalt mig om at tage touchpad af, på de fleste bærbare sideder stikket til touchpad'en jo under tastaturet gælder da både DELL, IBM, LENOVO, ACER, ZEPTO, LG hvilket er nogle af de modeller der kommer forbi mit lille værksted
Avatar billede kaad87 Praktikant
02. april 2008 - 15:43 #7
j
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
02. april 2008 - 17:38 #8
Hmm. fik du løst dit problem? og i så fald hvad løste dit problem?