Avatar billede raslortmus Nybegynder
16. marts 2008 - 14:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Blue screen i vista

Mine fine nye laptop har et blue screen problem. Jeg har fundet ud af at fejlen opstår, når jeg har haft laderen i, og jeg så har klappet PCen sammen (dvale). Åbner jeg så PCen igen UDEN laderen i, går den i blue screen. Jeg har netop lavet en BIOS update fra version 3a03 til version 3a07, men dette hjalp overhovedet ikke...

Er der nogen der har en løsning?

Jeg har også opdateret alle mine drivere ved hjælp af den der fancy Packard Bell updater...

Min computer ser således ud:
Vista Home Premium
Intel Duo T5750 @ 2 GHz
3 GB Ram
NVIDIA Geforce 8600M GT
Avatar billede amews_aj Nybegynder
16. marts 2008 - 16:49 #1
Prøv at hente en anden og nyere driver til grafikkortet.

Kan anbefale:
http://www.laptopvideo2go.com/forum/index.php?showtopic=16152

Hent først driver, lad den pakke ud til et sted på harddisk
Installer den ikke.

Hent Modded Inf, og erstat den med filen i den mappe du har pakket filerne ud til.
Start setup filen.

Har læst at nogen har det problem med visse grafikkort drivere.
Avatar billede raslortmus Nybegynder
26. december 2008 - 14:16 #2
Ingen er kommet med et svar. Jeg gir pointene til mig selv.