Avatar billede mahyar Nybegynder
14. marts 2008 - 21:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Regsvr32 Fejl på VS 2005

hej

jeg får en regsr32 fejl når jeg skal køre en web eller en windows app. fra VS 2005. Det skal siges at jeg har installeret VS 2005 for nyligt
Avatar billede kalp Novice
16. marts 2008 - 02:34 #1
ikke meget information om hvordan du har forsøgt, at fejlsøge selv.

hvilke projekter prøver du, at køre? nogle du har liggende på pc'en?
eller hvis du oprettet et heeelt nyt projekt?
hvis et helt nyt projekt fejler, så kan det være du skal overveje og "repair" dit windows.
Avatar billede mahyar Nybegynder
16. marts 2008 - 11:15 #2
det er projekter der har været på en anden comp. som jeg har kopieret til min comp. De er ikke helt nye proekter. Jeg har hørt man skal køre en eller anden kommando fra command promt for at løse det, men jeg kender ikke denne kommando.
Avatar billede kalp Novice
16. marts 2008 - 11:20 #3
prøv, at højreklik på mappen og vælge egenskaber... fjern flueben i readonly og se om du kan kompilere.

Jeg kender ellers ikke til kommando'er for Regsvr32, men mener heller ikke der burde være problemer i, at hente et projekt fra en anden maskine.
Avatar billede mahyar Nybegynder
26. april 2011 - 09:50 #4
svar
Avatar billede mahyar Nybegynder
26. april 2011 - 09:51 #5
svar